Állásajánlat: Technikai támogató - német nyelven
A technikai támogatásunk jelenlegi csapata 7 fős, ezt a csapatot szeretnénk bővíteni további két kollégával. A kollégák fő feladata az ügyfelektől beérkező írásos és telefonos megkeresések teljes körű kezelése és a termékeink tesztelése.
Milyen számunkra az ideális jelentkező?
- Jól beszél németül
- Otthon van az ügyfélszolgálat/helpdesk világában
- Rendelkezik informatikai alapokkal
- Jó a problémamegoldó képessége
- A rendszerhibákban nem gondot, hanem megoldandó kihívást lát
- Szeretne nyugodt munkakörülmények között, támogató csapatban dolgozni
Nem követelmény, de örülünk neki, ha:
- Német nyelven felül más idegen nyelven is beszélsz
- Rendelkezel gyakorlati vagyonvédelemi tapasztalatokkal
- Tudod, hogy működnek és mit csinálnak a távfelügyeletek
Mit fogsz nálunk tanulni?
- Vagyonvédelmi rendszerismeretek
- GSM hálózattal kapcsolatos ismeretek
- Hálózati alapismeretek
- Linux alapismeretek
Hogy dolgozunk mi?
A napot 8-kor kezdjük, és minden hétfőn tartunk egy hétindító megbeszélést - mi történt az előző héten, és milyen munka vár ránk a következő napokban, mivel kell haladni és milyen problémák vannak. Ezután mindenki a beosztása alapján folytatja a munkáját. A beosztásnak az a lényege, hogy senki ne legyen folyamatosan telefonos ügyfélszolgálaton, vagy ne csak eszközöket teszteljen nap mint nap.
Milyen extrákat kínálunk?
- 10e Ft/hó SZÉP-kártya juttatás
- 10m Ft-os életbiztosítás
- Teljesítményfüggő 13. havi fizetés
Munkavégzés helye: Budapesti vagy debreceni irodánk - te döntesz!
Jelentkezés: Küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet bérigényeddel együtt a [email protected] e-mail címre.